E-ITSPEA 4: Info- ja võrguühiskond

 Eesti sai päris edukalt oma eesmärgiga IT sfääris, ja Eesti võib tõesti nimetada e-riigiks. Aga muidugi on asjad, mida tahtsime et oleksid veel parem. Aga on kaa need mida said palju edukam kui me võiksime mõelda. Täna kirjeldan ühest kõige vähem ja enam realiseerinud visiooonpunktides arengukavas 2020.


Vähem realiseerunud punkt

Minu arvates, Eesti infoühiskonna arengukavas 2020, halvem realiseerus punkt, mis räärib "Töökohad on kõigis asutustes ja ettevõtetes võrgustunud". 

Ausalt ma ei saa öelda et, Eestis on halb olukord Tööpuudusega, aga arengukavas oli rohkem optimistlikut plaanid. Muidugi ka COVID-19 mängis oma rolli. Töötus kasvas päris kõvasti pandeemia ajal, kuid minu arvates olukord võiks olla parem, kui meil oleks rohkem arenenud distants töökohad.


Kõige parem realiseerinud visioonpunk

Minu arvates, me hästi saime hakkama punktides mis kirjeldas targa tarbitus ITK abil. Tänapäeval päris suur hulk inimesest ostab tooted e-poes. Isegi toidukaubad saab nüüd osta e-poes. Veel hästi aitab säästa raha saidid mis naitav kus on kõige odavam osta toode, mida sa otsid. Plajud inimesed vaatavad toote ülevaated, et olla kindel, et see toode väärtustab ostmist.


Kokkuvõttes tahan öölda, et pole midagi, et mee ei saanud hakkama kõikide punktidega nii nagu soovisime. Minu arvates kõige tähtsam on see, et me proovisime areneda ja õppida oma vigadest

Комментарии

Популярные сообщения