E-ITSPEA 12: Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus

 Kuna täna päevast on suur konkurents IT tarkvara turul, see tarkvara peab olema mugav kasutada isege nendele, kes ei oska hästi arvutit/telefoni kasutada. Tarkvara interface peab olema loogiliselt tehtud ja peab ilusti välja näema.

Üks head näide, minu arvates, on Swedbanki äpp, kus on ainult kõige vajalikud asjad, et teised ei segasid kasutamise ajal. Tal on ilus, aga samal ajal rahulik interface, mis ei pane liiga palju tähelepanu tema peale. On hästi  näha elemendid millega saab suhelda.

Halb näide on Facebook. Minu arvates tal on ülekoormatud interface, mis ei luba kiiresti leida mis mul on vaja. Viimasel ajal tema disain sai paremaks, kuid see ei aita lahendada probleemi mugavusega. Aga tal ikka on väga palju kasutajaid, võib olla asi on selles, et tal ei ole konkurentsi, aga võib olla see on ainult minu suhtumine Facebokkile.

Minu arvates disain ja saiti/äppi ergonoomika on väga tähtis osa, eriti minu jaoks. 

Комментарии

Популярные сообщения